♥ Lady Empress -

17 augusti 2011

2011-08-17 12:52:13
Hej bloggen :)
Är lite sådär små-konstig i huvudet idag därför att de första biljetterna till Jedwards konsert släpptes för 4 timmar sedan! 
Gah, måste prata med mamma, hoppas jag får köpa en biljett! Är dock lite skeptiskt mot att konserten hålls i Fryshuset... om man inte är där och köar kanske man inte ser någonting, speciellt inte jag som är kort.


Annars då...
Känner på mig att den här dagen kommer bli en sådan där dag man inte gör något vettigt allt på. Om jag tar tummen ur så kanske jag städar lite på skrivbordet, ser ut som skit här! Annars kanske jag fortsätter dagen som jag avslutade i natt, kolla på The Ana Gina show. Såg dessutom postbilen utanför precis, hoppas den kommer med nya VR. När jag orkar ska jag också flytta över mina THOUGHTS inlägg från gamla bloggen. 
Hoppas ni får en bra dag!
Loads of love ♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer
Postat av: Clara

SV: Du visste väl att jag skulle ner på stan? eller?

2011-08-17 @ 17:55:03
URL: http://claraspage.blogg.se/
Postat av: Clara

SV: fast jag är ju som sagt inte som du och dagdrömmer om vissa speciella männsikor!

2011-08-17 @ 17:59:57
URL: http://claraspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback