♥ Lady Empress -

Five hours

2011-08-10 23:33:13
Tjena bloggisen.
Har just packat klart och förbereder mig nu mentalt på femtimmars resan. Jag har nämligen ett stort problem. Jag vet inte vart jag ska sitta. Pappa ska med så jag kan inte sitt längst fram där jag brukar sitta så jag velar nu mellan mittenfåtöljerna eller soffan där bak. I soffan kan man ju vrida sig och lägga upp benen och chilla på så sätt men det är så jäkla trångt och dessutom tror jag att den är nerfälld så det får nog bli i mitten. Hatar de stolarna. De går nästan inte att luta alls. 
Okej, nog om bilstolarna. Stället jag ska till heter alltså Kågeröds lantliga ryttaförening och där hålls årets SM! I våras trodde jag ju faktiskt inte att jag skulle ta mig till SM det här året men helt plötsligt föll polletten ner och jag fick in massor med poäng och placeringar! Ligger just nu på plats 2 i Östergötland och 9 i Sverige, så framåt har det ju gått!
Är riktigt taggad på SM det här året eftersom jag missade det förra året (åkte ju aldrig även om jag och Zeppelin var kvalade). Lite tråkigt är det såklart att åka själv, hade ju Frida med mig på förra SM:et men hon rider ju storhäst nu så vad gör man ;)

Hoppas ni får en bra helg och glöm inte att hålla tummarna för mig !
Loads of love ♥

♥♥♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer
Postat av: Clara

vilken asgrym bild, vem har tagit den? :o

2011-08-12 @ 11:17:42
URL: http://claraspage.blogg.se/
Postat av: Anonym ♥[FOTO]

Var gärna med i min Dagens blogg tävling där du kan bli länkad för mina 100 besökaren! Det tar bara 1 minut att kommentera, om du gör det så är du bäst! ♥



Direkt länk:



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/august/dagens-bloggar-ny-omgang-4.html



/Lisa♥

2011-08-14 @ 18:28:24
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback