♥ Lady Empress -

Wednesday night

2011-08-17 22:33:50
Hej igen :)
Kom just hem från höstens första träningspass. Jätteroligt att vi har kommit igång igen men satan, man känner vad otränad man blivit under sommaren. Under nya delen av coren brände det så i magmusklerna att jag ville vända mig om och kräkas! 
Tog sedan en välbehövlig dusch och slängde ihop en smoothie. Råkade dock tappa burken med vaniljsocker i... Smakade lite strävt om man säger så. 
Inte så fet-taggad på skolan imorgon, börjar 07.40 (bra start!) och slutar halv tre. Kan man inte få mjukstarta första skoldagen eller? Vet dessutom inte vad jag ska ha på mig, bara skorna är klara för avgång!
Borde inte blogga mer nu, måste förbereda mig för att gå upp 06 imorgon och jag har inte vänt på dygnet än...
Loads of love ♥

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback