♥ Lady Empress -

9 dec 2011 - vad händer?

2011-12-09 09:02:43
Ja, vad är det egentligen som händer idag? Idag är jag uppbokad från klockan elva till halv nio ikväll och direkt efter det ska jag hem och partaja. Så nu undrar ni säkert, vad är det egentligen den som lilla bruttan ska göra?
Nu klockan elva ska jag infinna min hos frisören och banka liv i mitt hårsvall. Klockan tolv ska jag göra något lite mer spännande! Nämligen att bli sminkad på Make Up Store! Sen skyndar jag vidare till skolan för att göra ett sista iordningfixande och äta lite lunch innan första Jul & Lucia konsertenrna. Sista konsert (i mitt liv) går sedan av stapeln kl 19. Kommer grina som en liten barnunge när vi kommer ut ur kyrkan. Kommer sakna det så mycket!
Resten av kvällen blir hemmafest!
Låter väll som en bra dag för att få fart på julen?
Hade gärna velat visa er vad jag ska ha på mig men tyvär har jag ingen fungerande kamera, men jag tog i alla fall en mobilbild på mina naglar. 


Temat på konserten är ju som ni ser svart & rött
Jag ska ha en svart klänning + rött skärp och mina röda Jeffreys :)

Nu ska jag steka lite äggröra och sedan börja göra mig iordning.
Loads of love! ♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback