♥ Lady Empress -

December 29th

2011-12-29 22:32:25
Idag gled jag runt på stan med Clara och Oscar. Shoppade lite mobiltillbehör samt Jedward Victory!
Gick också runt och deppade inne på Monki då den orange kavajen jag suktat länge efter var slut... lika så linnet inne på Gina.
Träffade också sjukt mycket av mina kompisar, tre från klassen och alla mina gamla bandmedlemmar! Vad tusan? Haha, lite stelt var det allt men det va kul att se tjejerna!
Bortsett från att jag ramlade med medan jag messade i en stentrappa och landade med mobilen först så var det en trevlig dag! Känner mig dock inte alls färdigshoppad och ska förhoppningsvis tvinga ut mamma på IKANO nästa vecka...muahahha... Det skulle hon väll ändå kunna ge sin dotter nu när det är massa rea? Fast nu när jag tänker efter så fick jag ju en ny sadel igår för xx-antal tusen... men det räknas inte, haha ;)

Nu ska jag forstätta att konversera med Clara (vi kan tydligen inte få nog av varandra?) och kanske titta på några avsnitt av Vampire Diaries säsong 2 innan jag kryper ner i fjäderfluffet framför Elsas Mode.
Sweet dreams ♥


Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback