♥ Lady Empress -

Min blogg är misslyckad

2011-12-01 22:24:57
Känner allt mer hur det här med blogg inte är lika roligt längre? Speciellt när man inte har tid. Har typ 20 prov i veckan och försöker resten av tiden hinna ta det lugnt!?
Okej, överdriver x1000 men förra veckan hade jag faktiskt fyra prov, den här två st och nästa vecka har jag 1 prov och 12 timmar konsertövning uppdelat på två dagar + massor med låttexter jag ska kunna och fyra timmar stående i kall kyrka. Jag behöver all vila jag kan få. 
Egentligen är jag skittaggad inför Lucia eftersom det är min sista julkonsert och ska verkligen försöka hinna blogga mer om vad som kommer hända den dagen! Lovar också att fota det ;)
Men en så länge, ha det bra!

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback