♥ Lady Empress -

The very last friday

2011-12-30 13:06:52
Tänk att den här dagen har kommit nu. Den allra sista fredagen innan det nya året tar tag i oss med flyg och fläng. Grannarna har under hela veckan smygprovat racketerna och det händer att man kliver på knallpulver ibland. Stämningen i staden är hög och lika så programmen på TV:n. Är det något jag älskar så är det just nyårsafton! Alla är finklädda, bra musik i bakgrunden, härligt sällskap och så när tolvslaget närmar sig så laddar man upp med dunjacka och vantar och trippar ut på höga klackar i snön med champagneglaset i högsta hugg! Jag skulle nog kunna säga att det är min favorithögtid.
Vad ska ni göra på nyår? Utgång eller hemmafest? Eller myskväll i soffan? Låt mig höra :)

Den här speciella fredagkvällen ska jag för sista gången det här året umgås med min borttappade tvillingsyster och med massor av mums! 
Loads of love from Ms. Lady Empress ♥

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer
Postat av: Clara

borttappad? skulle nog säga uppäten..

2012-01-01 @ 16:55:50
URL: http://claraspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback