♥ Lady Empress -

December 28th

2011-12-28 23:54:53
Stressig dag med ytterst lite mat. Sov och läste ur Elsas Mode på förmiddagen innan jag, Frida och damerna åkte till Sharpman för att fynda. Hittade tre trevliga trender. Ett par vita skinnklädda boots (då snackar jag om de här och inte kängor!) och två fina tröjor. En från Pikeur och en från HV Polo Sports. Jag försöker alltid snappa åt mig dyra märkeskläder på reorna, det är så mysigt att ha på sig ett plagg som kostar kosingen! 

När jag kom hem rotade och sorterade jag lilla skivsamling i tyckesordning. Så här kan det se ut:


Ska imorgon också uttöka min skivsamling med ett exemplar av Jedward - Victory!



En liten "dagens" eller mer en kvällens kanske. Tröjan är från HV Polo och underbara tofflor från Hemtex!


Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer
Postat av: Clara

FINGER!!

2011-12-29 @ 20:24:45
URL: http://claraspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback