♥ Lady Empress -

@ Mantorpsryttarna

2011-05-14 23:34:00
Hej på er! Det känns så härligt att änltigen få skriva någonting i min tävlings-kategori!
Tävlingen ägde rum i Gottlösa på Nina & Sissi Liljas ridanläggning, i lördags. Jag startade i två klasser, LA:P1 och FEI: Inledande program för ponny. Vid första starten var hela teamet där och det kändes superbra! Lyckades rida ihop hela 70% och en andraplats, underbart att få så bra på första starten på året! Innan andra starten åkte vi hem för det var några timmar emellan och laddade om till FEI:n. Andra klassen gick också bra, hade dock inte lika bra känsla men lyckades då rida ihop 68% och en andraplats igen!
Kunde inte bli mer nöjd än så, är jättestolt över mig och lille Prince.
Nästa vecka kör vi igen i Finspång. Bara ett program med hoppas på lika lycka då.
Kram!♥





Den här bilden var så dålig att jag var tvungen att redigera den för att man skulle se någonting.
Frida - Niko Tiko Tinn
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback