♥ Lady Empress -

En dag på stan

2011-09-20 15:19:27
Hej bloggen =:)
Har spenderat största delen av min studiedag på stan med Elin. Måste säga att jag gjorde några riktigt bra köp!
Här är vad jag köpte:


För ett tag sen introducerade Clara mig för Depend Art Liner och jag blev helt fast. Det slutade med att jag snodde med mig hennes burkar hem men nu har jag köpt mina egna fast i guld och silver. 42kr på Parelle Cosmetics


Nagellacket är från KICKS nr. 012 Late Sunset. Sjukt härlig orange färg. Hoppas det är lika härligt när det kommer på. 
Pudret är från Clinique och heter Almost Powder Makeup med SPF 15
När jag köpte pudret fick jag en concealer och en fondationborste från Clinique. Borsten är så len att jag avlider. Synd bara att jag inte använder fondation, men kanske att jag gör det i vinter när blekansiktet kommer fram ;)
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer
Postat av: Clara

1 jag vill ha mina lack

2 du och jag på lördag och fredag om du kan (du måste kunna lördag!)

3. vad kostade pudret?

2011-09-22 @ 16:45:19
URL: http://claraspage.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag ska ha mina lack idag!

2011-09-24 @ 09:56:49
URL: http://claraspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback