♥ Lady Empress -

Idol

2011-09-29 20:58:47
Tjena tjena bloggen.
Sitter och kollar på Idol medan jag snorar och dricker Oboy. Kände mig ganska krasslig efter att ha promenerat över 5 kilometer i skogen så just nu försöker jag bara ta det lugnt. 
Vem är era favoriter i Idol? Mina är Molly, Jasmin, Moa, Olle och Roshana. Det har varit lite klent med "superstjärnor" det här året tycker jag. Det har ju bara börjat så jag hoppas att fler utvecklas. Dock finns det ju en riktig superstjärna och det är Molly. Shit va hon är grym! Hon är verkligen det bästa som varit med i Idol på länge.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdagskväll, så hörs vi imorgon. 
Loads of love ♥


Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback