♥ Lady Empress -

Nail art

2011-09-04 23:13:15
Idag smugglade jag med mig Claras Depend Art Liner hem och knådade ihop lite nagelkonst! Ska ju inte säga att jag är jättebra på det här med naglar men ju mer man övar destå bättre blir man :)




(ursäkta mina fula nagelband!)
Sista bilden suger, vet! Men min kamera är ju inte så där super men huvudsaken är att man ser. Gjorde olika på höger & vänster hand för att representera Ying och Yang (på något vis).

För er som är intresserade av nail art måste ni verkligen skaffa de här underbara små tingen!

Lite osäker dock på vart de är köpta. Tror att hon hittat dom på Parelle Cosmetic's i Filbytergallerian!

Loads of love! ♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback