♥ Lady Empress -

Wanties - autumn

2011-09-11 00:07:10
Sjukt taggad på höstens mode & färger!
I nagelfronten är metallicfärgerna från våren kommer tillbaka, men nu i oväntade färger, lika så den franska manikyren. Mönstrade naglar är också hett just nu och jag diggar denna trend enormt! 


Mina naglar just nu

Vill gärna testa på KICKS metallic-nagellack nu när de kommit ut med egen kollektion. Har länge velat ha ett bra grått lack så jag hoppas jag kan hitta något där!


Är också sjukt kära i de här skorna från Cheap Monday. Synd bara på priset ;\
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer
Postat av: Clara

SV: askuuuuuuuuuuuult

2011-09-14 @ 19:39:30
URL: http://claraspage.blogg.se/
Postat av: Elin

Men du har ju redan ett par såna fast i orange eller vad dom nu är i för färg

2011-09-14 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback