♥ Lady Empress -

Frysdag mysdag

2012-02-10 22:58:28
Trodde ju temperaturen skulle stanna när den gick ner till -3 för några dagar sedan, men moder jord har än en gång lurat mig. Just nu ligger det på -9 och hoppas inte att det går ner mer.
Idag failade jag ganska rejält när jag glömde min väska i matsalen och inte upptäckte det förrän 15.30 då en och en halv timme innan låset går på. Okej, tänkte jag men när jag senare insåg att min mascara jag behöver imorgon låg där i...
Jaja, vad är väll en bal på slottet?
Imorgon är fullspäckat med stallpass på morgonen, tävling vid lunch och möte på kvällen! Ska förhoppningsvis hinna byta om innan mötet så jag slipper gå i svettig tävlingsmondering.
Sitter just nu med Clemens och vi ska mysa lite. Har klätt mig i det allra mysigaste jag har, pyjamasbyxor från VILA och favvortshirt från Gina :)



Innan jag går måste jag visa de här två fantastiska målningarna av Lady Gaga. Hon postade dem på Twitter igårkväll och jag säger som Mother Moster sjäv Who the fuck did this? It's AMAZING




Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback