♥ Lady Empress -

Lördag 24 mars

2012-03-24 20:19:56

Hej bloggen! Sitter just nu och provar Blogg.se appen på min nya iPhone 4s! Tycker det funka bra och vem vet? Jag kanske kommer igång och bloggar mer när jag kan göra det på stående fot.
Det har varit strålande sol idag så jag, mamma och broder låg ute och solade! Tror allt att temperaturen nådde över 20 grader där vi satt!
For sedan upp till stallet där mindre trevliga komplikationer uppstod. Slutade med att jag lindade upp min prins och så myste vi lite.
Nu väntar jag på att Clara ska komma hit med chips så ska vi ha lördagsmys. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll
Loads of Love

(majjahaeger @instagram)

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback