♥ Lady Empress -

På resecentrum

2012-03-27 21:25:00

Sitter just nu och slösar tid på resecentrum. Eller, egentligen inte. Jag väntar på tåget som kommer om 5 minuter. Ska skynda mig till stallet när jag kommer hem (får cykla för moppen funkar inte IGEN..) så jag kommer hem lite tidigare idag (var hemma halv bio igår). Jag måste ju hem och kolla på tv! Halv åtta hos mig, Top Model Sverige och Desperate Housewives går alla på tisdagskvällarna och så har jag ett avsnitt av Grey's Anatomy att kolla på också. Hat blivit helt beroende av det på senaste tiden och jag älskar att det går varje vardag på femman klockan fem över fem! (konstig tid?)
Nu ska jag skutta på tåget och fara hem. Det här inlägget blev allt lite galet med alla parenteser. Men ha det bra så länge!
Loads of love <3
(avnjöt en varm choklad på lunchen)

 

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback