♥ Lady Empress -

Regional Mantorp

2012-03-11 22:14:45
Wow, vilken dag! På morgonen var det inte ett moln på himlen och det höll sig nästan hela dagen. Startade första klassen klockan 12.35 i en LA:P1 och var inte helt nöjd efteråt. Domaren däremot hade andra tankar och slängde 74,2% i mitt ansikte och en fin blågul rosett. Var därefter sjukt taggad till andra klassen, FEI:s Inledande, och var supernöjd efter den ritten. Han var så fin och följsam. Han är så söt när han "hälsar på publiken" varje gång vi går in i manegen. Här kommer the Prince liksom...
Fick med mig en till blågul hem och 72% så jag kan inte vara nöjdare. Jag hade också två små mål idag som jag uppnådde med marginal, slog mitt poängrekord OCH fick min första nia i protokollet. Bättre kan det inte bli :)
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback