♥ Lady Empress -

Tranås - Folåsa

2012-03-31 21:50:37

Wow, vilket väder vi hart idag vaknade upp till full snö/hagel/regnstorm men efter två sprack molnen upp och resten av dagen var strålande sol och inte ett moln! Aprilvädret kom tidigt i år, haha.
Jag och mamma har agerat chaufför idag när Frida skulle med båda hästarna och tävla i Tranås. Efter lunch skjutsade vi upp Aston och så var vi i Tranås till klockan 5. Jag joinade då Frida & Peppe som åkte med Niko och jag var så slut att jag somnade på vägen hem. Och vet ni vad Frida (det aset) gjorde? Hon tog en bild när jag sov! Med öppen mun och mosad kind mot väggen och skickar den till min mamma! Inte okej! Mamma kommer mobba mig för det här resten av livet...
När vi sen kom hem så tog jag ut Prince en sväng på banan och han var så himla fin! Ska tävla imorgon och rida ett av dom nya FEI programmen för första gången. Är lite orolig för ett moment och det är överstrykning i galopp! För er som tyckte det var rena grekiskan så är det typ galopp på halvlång tygel? P är jätteduktig på det men jag har ju aldrig gjort det förut, haha. Vi får hoppas att det går bra :)
Rock on !

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback